تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------
ارزیابی عوامل موثر بر ارتباط ویژه شناسه بانک صادرات ایران با مشتریان
بررسی استراتژیهای توسعه بازار شرکت پیمانکاری آب و نیروی ایران در خاورمیانه
بررسی مزیت رقابتی شهرستان دلیجان در صنعت عایق رطوبتی
طراحی الگویی به منظور ارزیابی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات وبسایت بانک اقتصاد نوین
بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند از دید مصرفکننده
بررسی روشهای بهبود وضعیت صادرات سنگ ایران
بازاریابی رابطهمند در بانک ملی استان مازندران
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی اینترنتی در شرکت قطارهای مسافربری رجاء
بررسی وضعیت صادرات میگو طی دهه اخیر در کشور و ارائه استراتژی مناسب برای صادرات میگو
بررسی رضایت بینندگان از مسابقات تلویزیونی صدا و سیما از نظر مردم شهر تهران
ارزیابی تصویر ذهنی مشتریان سیستم بانکی از خدمات بانک ملی در شهر تهران
اولویتبندی نقش عناصر ترفیعی در افزایش فروش بیمههای عمر با استفاده از FUZZY AHP
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر جذب سپرده در بانک کشاورزی با استفاده از عوامل و عناصر بازاریابی خدمات
تاثیر هوشعاطفی در ارتقای رفتار شهروندی پزشکان (با تاکید بر متخصصین نازایی)
بررسی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بانکهای خصوصی شهرستان اردبیل و تاثیر آن بر میزان رضایت مشتریان
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رفتار خرید مصرفکنندگان کالاهای کم درگیر
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی
ارزیابی و مقایسه کیفیت خدمات سیستم خودپرداز بانکهای تجارت و پارسیان با استفاده از مدل SERVQUAL
بررسی موانع برگزاری نمایشگاههای بازرگانی در خارج از کشور
بررسی موانع و مشکلات صادرات لوازم آرایشی
تاثیر درآمدهای غیر هوانوردی در رشد و توسعه فرودگاههای بینالمللی کشور
بررسی نقش و کاربرد تکنولوژی RFID در کارآیی مدیریت زنجیره تامین (SCM) با تاکید بر صنایع غذایی
بررسی چالشهای موجود و ارائه مدل نظام جامع مدیریت ایمنی، سلامت و محیط حرفه ایران
بررسی رابطه برنامهریزی مسکن در بافت فرسوده با کیفیت سطح زندگی ساکنین
بررسی تاثیر بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان از منظر نخبگان سیاسی (در انتخابات شورای شهر تهران)
بررسی نقش و جایگاه عوامل موثر بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان کلیدی بانک صادرات شهر اصفهان
بررسی تاثیر سیستم مهرگستر (سامانه جامع بانک کشاورزی) بر ارتقای کیفیت خدمات این بانک در استان تهران
بررسی موانع توسعه کاربرد نظامهای پرداخت الکترونیک در بانک ملی ایران
بررسی عوامل مؤثر بر مصرف گازطبیعی خانگی در مرکز استان چهارمحال و بختیاری
بررسی تاثیر تبلیغات شفاهی بر رفتار خرید گوشی تلفن همراه شرکت سامسونگ در شهر تهران
بررسی عوامل موثر بر گردشگری مجازی در ایران، براساس طراحی و تدوین مدل جامع گردشگری مجازی
بررسی و الویتبندی موانع و چالشهای بازاریابی الکترونیکی در صادرات زعفران
بررسی عوامل موثر بر وفاداری به مارک تجاری در بازار فرآوردههای لبنی در شهر تهران
بررسی رابطه بین پنج عامل اصلی شخصیت و عملکرد نیروهای فروش
بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بررفتار مصرفکننده
بررسی سطح رضایتمندی بیمهگذاران زیاندیده اتومبیل در شرکتهای بیمه
بررسی رویکرد تقاضا در توسعه صنعت گردشگری استان زنجان ( در طول برنامه پنجساله سوم توسعه )
بررسی محیطی صنعت گردشگری الکترونیک در ایران
بررسی عوامل موثر بر حفظ و جذب مشتری در بانکهای تجاری کشور ( موردی بانک رفاه)
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------